Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
19 produktów
Wybierz auto
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na środę, 12 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na środę, 12 czerwca
Dostawa na środę, 12 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na środę, 12 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Dostawa na wtorek, 11 czerwca
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie PEUGEOT 307 powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie PEUGEOT 307, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów PEUGEOT 307. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach PEUGEOT 307 jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.